სტატიები

მსოფლიოში ტრამვაის ისტორიული მიმოხილვამსოფლიოში ტრამვაის ისტორიული მიმოხილვა

XIX საუკუნეში ქალაქებისა და სამრეწველო დაწესებულებების ზრდამ, საცხოვრებელი და სამუშაო ადგილების დაშორიშორებამ, ქალაქის მცხოვრებთა გადაადგილების გახშირებამ შექმნა საქალაქო სატრანსპორტო კომუნიკაციის

ტრამვაი მედიაში

ელექტრორომანტიკა (პარალელები)

ბავშვობის წლებიდან ბევრი არაფერი მაგონდება, დეტალებს ოჯახის წევრები მახსენებენ. ხშირად ყვებიან ჩემს უჩვეულო გატაცებაზე – ტრამვაით სეირნობა მიყვარდა. რა თქმა

ჩვენს შესახებ

About usჩვენს შესახებ

არასამთავრობო ორგანიზაცია ,,თბილისის ტრამვაი” ჩამოყალიბდა 2010 წელს როგორც საინიციატივო ჯგუფი. ეს არაკომერციული, არაპოლიტიკური ორგანიზაცია აერთიანებს თბილისში ტრამვაის სისტემის აღდგენის მომხრე

ტრამვაის ისტორია

თბილისის ტრამვაის ისტორიაHistory of Tbilisi tram system

თბილისში ელექტრო ტრამვაის წინაპარი, ცხენების წევაზე მომუშავე სარკინიგზო ტრანსპორტი, ე.წ. „კონკა“ 1883 წელს გამოჩნდა. მისი პირველი მარშრუტი მიხეილის გამზირზე გადიოდა

ტრამვაის მოძრავი შემადგენლობა

მოძრავი შემადგენლობის მონაცემთა ბაზა

თბილისში სხვადასხვა პერიოდში გამოიყენებოდა ტრამვაის შემდეგი ვაგონები: Х/М КТМ-1 КТМ-2 ,,თბილისი” РВЗ-6 РВЗ-6М РВЗ-6М2 КТМ-5М3 (71-605) КТМ-5А (71-605А) КТМ-5М3 დიზელის

ტრამვაის ისტორია

არსებული რეალობა

თბილისში ტრამვაის ოდესღაც განვითარებულ ინფრასტრუქტურის არსებობაზე დღეს მხოლოდ ავჭალის N1 და ისნის N2 დეპოს ნანგრევები მიუთითებენ. ტრამვაის ბოლო შემორჩენილი ვაგონი

Scroll to Top